سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دستگاه تست مقاومت لوله های تفلونی و پلیمری در سایت پکیلون

آشنایی با دستگاه تست مقاومت لوله‌های تفلونی؛ آزمونی بزرگ برای پلیمر‌‌ها…!

زمان مطالعه: 4 دقیقه
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آشنایی با دستگاه تست مقاومت لوله‌های تفلونی؛ آزمونی بزرگ برای پلیمر‌‌ها…!

موضوع مقاله پکیلون دستگاه تست مقاومت لوله پلیمری می باشد. با توجه به طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها و مواد، استانداردهای ملی و بین المللی متعددی در تست مقاومت لوله‌های پلیمری استفاده می‌شود. هم خواص مواد پلیمر و هم ویژگی‌های عملکرد لوله تمام شده تست می‌شوند. برای انجام بسیاری از این تست‌ها از دستگاه‌های تست ZwickRoell استفاده می‌شود.

الزامات دستگاه تست مقاومت لوله پلیمری

سیستم‌های لوله‌ای ساخته شده از پلیمرهای ترموپلاستیک یا پلاستیک‌های تقویت‌ شده با فایبرگلاس برای انتقال مایعات، عمدتا آب یا گازها استفاده می‌شود. آنها مشمول الزامات کیفی سختگیرانه هستند. لوله‌های ترموپلاستیک، به عنوان مثال، از پلی اتیلن، پلی اتیلن، پی وی سی یا PEX در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. آنها دارای خواص مکانیکی مانند مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت شیمیایی، وزن کم، انعطاف پذیری، سختی حلقه کافی و سطح پایین زبری هستند.

لوله‌هایی با سطوح صاف در داخل و خارج اغلب به عنوان لوله‌های پایه فاضلاب برای دفع فاضلاب استفاده می‌شوند. آنها را می‌توان به عنوان لوله‌های جدار جامد یا لوله‌های فوم هسته‌ای تولید کرد. قطر بیرونی از ۱۶ میلی متر تا ۱۲۰۰ میلی متر متغیر است. لوله‌های مقاوم در برابر حرارت، که باید الزامات حفاظت در برابر آتش بالاتری را نیز داشته باشند، به صورت داخلی در خانه‌ها یا ساختمان‌ها استفاده می‌شوند.

کاربردهای لوله‌های کاروگیت از حفاظت کابل در ماشین سازی، کشتی سازی و صنعت خودرو گرفته تا کاربردهای زهکشی، ایمنی، فاضلاب و لوله‌های فاضلاب با قطر تا ۱۸۰۰ میلی متر را شامل می‌شود. موج‌دار بودن این لوله‌ها را در جهت طولی بسیار انعطاف‌پذیر می‌سازد، که به آنها اجازه می‌دهد به راحتی با محیط سازگار شوند و در عین حال سطح بالایی از سفتی حلقه را حفظ کنند. خواص مکانیکی خاصی را می‌توان با نوع پروفیل دیواره لوله، مانند لاینینگ تفلون پی‌تی‌اف‌ای یا از طریق اتاقک‌های توخالی به دست آورد.

لوله‌های کامپوزیت چند لایه

از طریق ترکیب مواد مختلف، می‌توان خواص را به طور انتخابی ایجاد کرد. یک نمونه معمولی از این نوع لوله‌های کامپوزیت چند لایه، لوله‌های آلومینیومی است که در داخل و خارج با یک لایه چسبی از PE (PEX) پوشیده شده است. این نوع لوله‌ها بسیار منعطف، نصب آسان و غیرقابل نفوذ در برابر اکسیژن هستند. لوله‌های GRP معمولاً دارای سفتی حلقه بالاتری هستند و همچنین می‌توانند برای حمل و نقل مواد شیمیایی استفاده شوند. این لوله‌ها با قطر بیرونی تا ۳۰۰۰ میلی متر تولید می‌شوند.

 

توجه: جهت استعلام قیمت ورق تفلون نسوز PTFE به فروشگاه پکیلون مراجعه کنید.

 

تجهیزات دستگاه تست مقاومت لوله پلیمری

جستجوی شما برای تجهیزات تست لوله ویا میلگرد یو پی وی سی UPVC در اینجا به پایان می‌رسد. دستگاه‌های مخصوص عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می‌دهند و سال‌ها دوام می‌آورند. مهندسین از آخرین تکنولوژی در ساخت ماشین آلات استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای بهترین راه حل برای نیازهای خود به سراغ تست کننده ضربه، فشار سنج و موارد دیگر که با دقت ساخته شده است بروید.

چرا تجهیزات دستگاه تست مقاومت لوله پلیمری را انتخاب کنیم؟ 

انواع مختلفی از تست‌ها وجود دارد که باید بر روی لوله‌های پلیمری انجام شود و ما طیف وسیعی از ماشین آلات را ارائه می‌دهیم که می‌توانند دقت در نتایج را ارائه دهند. ماشین آلات ما مقرون به صرفه هستند. کارکرد و نگهداری آنها آسان است. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از کتابچه راهنمای داده شده نحوه عملکرد کامل سیستم را یاد بگیرید. و ماشین آلات با استفاده از آخرین تکنولوژی و بهترین کیفیت قطعات ساخته شده است.

ماشین‌هایی که ما در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم چندین آزمایش را پشت سر گذاشته و دستگاه را قابل اطمینان تر می‌کند. این دستگاه‌ها عمر طولانی دارند و دوام بالایی دارند. تجهیزات تست لوله تعمیر و نگهداری کمی دارند و بنابراین مشتریان مجبور نیستند وقت و هزینه خود را در تعمیر و نگهداری تجهیزات هدر دهند. تجهیزات تست لوله خوب با استانداردهای مختلف لازم مطابقت دارد.

ساخت و تامین تجهیزات دستگاه تست مقاومت لوله پلیمری

یک تولید کننده پیشرو در تجهیزات آزمایش کامل برای تقریباً تمام محصولات مرتبط با مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، لوله‌های پلاستیکی و پلیمرها، ایمنی آتش نشانی و تجهیزات حفاظت فردی، ترموپلاستیک و لاستیک، مهندسی برق، تست طناب پلیمری و آب آشامیدنی بسته بندی شده و سایر محصولات غذایی و غیره وجود دارد. ساخت تجهیزات تست در یک کارخانه تولیدی پیشرفته با مساحت ۱۰۰۰۰ فوت مربع با امکانات ماشینکاری متعدد و در کارخانه‌های پوشش پودری و آبکاری نیکل انجام می‌شود.

تیم در کارخانه توسط مهندس تحقیق و توسعه پشتیبانی می‌شود که در طراحی ماشین‌های تخصصی مطابق با استانداردهای هند و بین المللی کمک می‌کند. تمامی ماشین‌ها مطابق با استانداردهای ملی کالیبره شده‌اند و گواهی‌های کالیبراسیون با آرم NABL صادر می‌شوند. ما توجه بیشتری به دقت و اتمام تجهیزات تست می‌کنیم، همه ماشین‌ها توسط مهندسان ذیصلاح آزمایش نهایی دقیق انجام می‌دهند. ما یک تیم اختصاصی برای پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش داریم.

تجهیزات تست با کیفیت برتر

 تجهیزات تست با کیفیت برتر را برای لوله‌های پلاستیکی مانند لوله‌ پلی اتیلن HDPE، لوله‌های PVC، لوله‌های CPVC، لوله‌های PPR و غیره و لوله‌های مجرا، سیستم لوله کشی کابل و پلیمر مانند دستگاه تست کشش، پنل تست هیدرواستاتیک، حمام آب طولانی مدت، حمام آب کوتاه مدت، ضربه سنج، دستگاه تست نرم کننده ویکات، حمام روغن تست برگشت، ست‌های انتهایی، تستر ضربه مخزن آب، صفحه داغ، میکروسکوپ، دستگاه محتوای سیاه کربن، کوره صدا خفه کن، پرس هیدرولیک، تستر شاخص جریان مذاب، تعادل و اکسیژن ایندکس تستر، تستر ضربه ایزود و غیره تولید و عرضه می‌شود. این تجهیزات برای آزمایش خواص کششی، استحکام هیدرواستاتیک، استحکام ضربه، نقطه نرم شدن ویکات، برگشت، محتوای دوده، شاخص جریان مذاب، وزن و شاخص اکسیژن و غیره استفاده می‌شود.

تست ضربه سقوط آزاد: 

تست‌های ضربه سقوط آزاد در استحکام ضربه در پلیمر و پلاستیک‌ها از مهم‌ترین، ساده ترین و ارزان ترین تست‌ها است. و همانطور که از نام آن مشخص است، در آن جسمی از ارتفاع مشخصی رها می‌شود تا سقوط کند. حال این تست ضربه می‌تواند، به دو شکل انجام شود. در ابتدا محصول را از ارتفاع مشخص روی سطح مخصوصی رها کرده تا مقاومت آن محصول به ضربه مشخص شود.

دوم تست ضربه سقوط آزاد، رها کردن و سقوط وزنه بر روی محصول می‌باشد (falling weight). در دستگاه تست ضربه سقوط آزاد چند عامل مهم وجود دارد. اول شکل نمونه و نحوه قرار گیری آن در دستگاه و محلی که قرار است ضربه به آن وارد شود. دوم ارتفاع سقوط وزنه. وزن و نوع ضربه زن دو عامل مهم دیگر در دستگاه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط